Juhannusta juhlitaan Koskelan seurakuntakodin idyllisessä pihapiirissä

Keskikesää voi juhlia perinteisessä Koskelan seurakuntakodin (Koskelantie 86) juhannusjuhlassa perjantaina 25.6. kello 18–20. Ohjelmassa on muun muassa lipunnosto, yhteislaulua, hartaus ja mukavaa yhdessäoloa. Lapsille on onnenpyörää ja muita leikkejä.

Koskelan seurakuntakoti ulkoa kuvattuna. Valkoinen puurakennus, kuva: Minna Andersson.

Koskelan seurakuntakodilla voi viettää juhannusaattoa idyllisesti.

”Juhannusjuhla on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat viettää yhdessä juhannusaattoa ihanassa pihapiirissä. Kuulovammaisia varten paikalla on tulkki”, Tuiran seurakunnan kappalainen Anna-Leena Häkkinen kertoo.

Tuiran seurakunnassa on järjestetty juhannusjuhlia jo 1970-luvulta lähtien. Juhannusjuhla on aina ollut vahvasti vapaaehtoisten järjestämä. ”Talkoolaisia kaivataan mukaan myös tänä vuonna. Tervetuloa siis valmistelemaan yhteistä juhlaa juhannusaattona kello 15 alkaen”, Häkkinen vinkkaa.

Juhlassa on kahvi- ja mehutarjoilu. Myytävänä on salaattia, lohikeittoa ja makkaraa. Tapahtumassa on käteismaksu ja tuotto menee lähetystyölle.

Lisätietoa: Tuiran seurakunnan kappalainen Anna-Leena Häkkinen, p. 050 462 0759 /
anna-leena.hakkinen@evl.fi

Uutinen julkaistu 16.6.2021. Kuva: Minna Andersson.

2021-06-16 09:41:00.0