Pihlajalinna lahjoittaa 500 lippua Oulun Lipon kotiotteluihin – jaetaan vähävaraisille perheille

Pihlajalinna Oulu Oy lahjoittaa 500 lippua kaudella 2021 Ykköspesiksessä pelaavan Oulun Lipon kotiotteluihin tulevalle kesälle. Lippuja jaetaan Oulun seudun vähävaraisille perheille seurakuntayhtymän erityisdiakoniatyön ja erityisnuorisotyön kautta.

Kuvassa vasemmalta Oulun Lipon pelaaja Tapio Salo, Oulun Lipon Läpilyönti Oy:n toimitusjohtaja Mika Lähteenmäki, Pihlajalinnan Pohjois-Suomen aluejohtaja Ville Valkama ja Oulun seurakuntayhtymän vs. viestintäjohtaja Virpi Mäkitalo. Kuva: Miia Terävä.

Liput ovat voimassa kaikkiin Lipon runkosarjan kotiotteluihin. Pihlajalinna sekä sen yhteistyökumppanit Oulun Lippo ja Oulun seurakuntayhtymä haluavat tarjota perheille yhteisöllistä ajanvietettä, koronarajoitukset ja muut terveysturvallisuuteen liittyvät asiat tarkasti huomioiden.

”Olemme erittäin tyytyväisiä, että saimme kampanjaan yhteistyökumppaniksemme Oulun Lipon ja Oulun seurakuntayhtymän. Vastuullisina toimijoina meitä yhdistää aito halu auttaa ja ilahduttaa ihmisiä”, Pihlajalinnan Pohjois-Suomen aluejohtaja Ville Valkama kertoo.

”Oli hienoa, että Pihlajalinnasta otettiin yhteyttä meihin ja kysyttiin kiinnostusta yhteistyöhön. Me olemme Oulun Lipossa tehneet viime aikoina hyväntekeväisyystyötä ja näemme sen tärkeänä osana arvomaailmaamme”, Lipon taustayhtiö Läpilyönti Oy:n toimitusjohtaja Mika Lähteenmäki iloitsee.

Seurakuntayhtymän kautta lahjoitus saadaan kohdennettua oikeisiin osoitteisiin.

”Otamme ilolla vastaan tällaisen lahjoituksen. Ennen kaikkea tämä herättää iloa lippujen saajissa. Yritysten ja urheiluseurojen kanssa voisi olla Oulussa enemmänkin yhteistyötä hyväntekeväisyydessä. Diakonia- ja nuorisotyöllä on hyvä tuntuma ihmisten arkeen”, Oulun seurakuntayhtymän yhtymäjohtaja Pekka Asikainen sanoo.

Lipolla on Ykköspesiksen runkosarjassa yhteensä 11 kotiottelua. Ensimmäinen näistä on ohjelmassa sunnuntaina 6.6. klo 16, kun vieraaksi saapuu Alajärven Ankkurit.

2021-05-14 10:07:00.0