Yllätä äiti iloisesti!

Äitienpäivänä su 8.5. Karjasillan kirkossa on tarjolla herkullinen äitienpäiväbrunssi kello 11.30 - 14.00. Herkullinen brunssipöytä sisältää munakasrullaa, salaatteja, kasvis- ja kalapiirakkaa, juustosarvia, nakkeja, juustoja, hedelmiä, kinuskineliöitä, juustokakkuja ja vohveleita. Osta lippusi nyt, yllätä äiti ja koko perhe! Brunssin tuotto menee Yhteisvastuukeräykselle nuorten syrjäytymisen ehkäisyyn Suomessa ja Ugandassa.
Äitienpäivä_brunssi_nostokuva_lukkari_M.jpg

Brunssilla kuullaan myös elävää musiikkia. Lapsille on järjestetty omaa ohjelmaa. Ennen brunssia on messu klo 10. Messun toimittaa Liisa Karkulehto. Messun jälkeen on perinteinen äitien kukitus.

Brunssilipun hinta on 15 euroa / henkilö, alle 4-vuotiaat lapset ilmaiseksi. Brunssilippuja myydään Limingantullin Prismassa, Höyhtyän R-Kioskilla ja Karjasillan seurakunnan kirkkoherranvirastossa. Lippuja on rajattu määrä ja ne on ostettava ennakkoon.

Paikkavaraukset lapsille ja ilmoitukset erityisruokavalioista pyydetään tekemään 2.5. mennessä Sari Lukalle p. 040 5747163.

2016-04-21 15:15:00.0