Hanna Ekola konsertoi lauantaina 19.3. Karjasillan kirkossa

Lauluja iloksi ja voimaksi
Karjasillan kirkossa la 19.3. klo 16
Hanna Ekola_M.jpg

Kukapa meistä ei tarvitsisi elämäänsä rauhoittavia levähdyshetkiä ja pysähtymistä toivon ja lohdutuksen äärelle. Hyvän mahdollisuuden uusien voimien keräämiseen tarjoaa Hanna Ekolan ja Virpi Salon Lauluja Valoksi ja Voimaksi -konsertti Oulun Karjasillan kirkossa (Nokelantie 39) 19.3.2016 klo 16.

Konsertti hiljentää kuulijan kauniiden ja lohdullisten hengellisten laulujen myötä kiitoksen, valon ja toivon äärelle. Kuulijaa lähelle tulevat sielukkaat tulkinnat koskettavat elämän syviä kerroksia ja luovat näkyä siitä, että elämämme on turvassa ja hyvissä käsissä.

Laulaja-kirjailija Hanna Ekola on monipuolinen taiteilija, joka on esiintynyt jo yli 25 vuotta. Villihevosilla koko kansan tutuksi tulleelta laulajalta on ilmestynyt 12 levyä, joiden joukossa on useita hengellisiä äänitteitä. Lohdullisia toivonlauluja sisältäviä kirkkokonsertteja Hanna on laulanut jo yli 20 vuoden ajan. Hanna on saanut levyistään useita kultalevyjä sekä yhden platinalevyn ja hänet on palkittu myös Emma-palkinnolla. Laulujensa lisäksi Hanna Ekolalta on ilmestynyt 18 ajatelma- ja runoteosta, joista viimeisimpiä ovat Aurinkovoimaa, Siunaa minua ja Sanoja Valoksi ja voimaksi.

Hanna Ekolan kanssa musisoi laulaja-pianisti Virpi Salo. Heleä-ääninen Hanna ja tummaääninen Virpi ovat esiintyneet yhdessä jo vuodesta 1995 lähtien ja konsertissa kuullaan myös heidän duettoaan. Virpi Salolta on ilmestynyt kaksi levyä, Sinun valossasi ja Rakastit minut näkemään.

Lauluja valoksi ja voimaksi –konserttiin ovat kaikki lämpimästi tervetulleita. Konserttiin myydään 15 euron hintaisia ohjelmia ovelta.

Julkaistu 15.3.2016

2016-03-16 11:00:19.0