Oulugospelin esiintyjä-äänestys käynnissä

Nyt voit vaikuttaa äänelläsi! Äänestysaikaa on helmikuun loppuun saakka.

Oulugospel_L.jpg

Kolmepäiväinen gospelmusiikin tapahtuma Oulugospel järjestetään tuttuun tapaan pyhäinpäivän viikonloppuna 4.–6.11.2016. Parhaillaan kootaan tapahtuman ohjelmaa, ja yleisöllä on helmikuun ajan mahdollisuus äänestää bändejä esiintyjiksi.

”Äänestyksessä olevat esiintyjät edustavat erilaisia musiikkityylejä elektronisesta tanssimusiikista raskaaseen rockiin. Ääntä kannattaa käyttää, sillä eniten ääniä saanut esiintyjä on varmuudella mukana Oulugospelissa”, kertoo tapahtuman viestintävastaava Jii-Pee Nyyssönen.

Ehdolla olevat esiintyjät ovat Pekka Laukkarinen, Herz, Maksetut Viulut, G-Powered, HB, Save ja KLS. Äänestyslomake on osoitteessa www.oulunseurakunnat.fi/oulugospel. Sivuilta löytyy myös ehdokkaiden esittelyt ja linkkejä musiikkinäytteisiin. Äänestys päättyy karkauspäivänä 29.2.2016.

Äänestäneiden kesken arvotaan Oulugospel-lippupaketti kahdelle koko viikonlopuksi, kaksi elokuvalippua sekä Oulugospel-materiaalia.

Oulugospel on nuorille, nuorille aikuisille ja kaikille muillekin gospelmusiikista kiinnostuneille suunnattu tapahtuma, jota on järjestetty jo 1970-luvulta saakka. Oulugospel sisältää konsertteja, toiminnallisia työpajoja ja gospelmessuja. Esiintyjinä on tunnettuja suomalaisia gospelmuusikoita ja -yhtyeitä. Kävijöitä on vuosittain noin 2500.

Lisätietoja:

Jii-Pee Nyyssönen, nuorisotyönohjaaja, jii-pee.nyyssonen@evl.fi, p. 044 788 4058

Esa Rättyä, nuorisomuusikko, esa.rattya@evl.fi, p. 040 574 7125

www.oulunseurakunnat.fi/oulugospel