Taivaslaulu-paneeli sai etukäteen runsaasti kysymyksiä

Paneelikeskustelu Taivaslaulun herättämistä ajatuksista Karjasillan kirkossa

Tiedote 10.2.2016

Oulun kaupunginteatteri ja Oulun seurakunnat järjestävät paneelikeskustelun, jonka aiheena ovat Pauliina Rauhalan romaani Taivaslaulu ja samanniminen Heta Haanperän ohjaama teatteriesitys.

Tilaisuuteen sai lähettää etukäteen kysymyksiä Kalevan verkkosivuilla. Kysymyksiä tuli 80. ”Voimakkaasti nousi esille lasten näkökulma ja asema sekä Taivaslaulu-teoksissa että vanhoillislestadiolaisessa liikkeessä”, tilaisuuden juontaja, pastori Satu Kreivi-Palosaari kertoo.

Paneelikeskustelu järjestetään Karjasillan kirkolla (Nokelantie 39) maanantaina 15.2.2016 klo 18. Kahvitarjoilu alkaa klo 17.30.

Tilaisuudessa ovat mukana Taivaslaulun ohjaaja Heta Haanperä, kirjailija Pauliina Rauhala, kanttori Tommi Hekkala, kirkkoherra Juhani Lavanko, tutkija Sandra Wallenius-Korkalo, Taivaslaulussa Viljaa näyttelevä Merja Pietilä ja lapsi- ja perhetyön diakoni Kari Rekilä.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy. Keskustelun juontaa pastori Satu Kreivi-Palosaari.

Wed Feb 10 15:19:51 EET 2016