Kukka haudalle äitienpäiväksi

Oulujoen seurakunta tarjoaa äitienpäiväksi kukkapalvelua, josta voi tilata ruukkuorvokin läheisen haudalle Oulujoen hautausmaalla.

Orvokkeja

Palveluun sisältyy kukan vienti ja pois haku noin viikon kuluttua sekä puhelinkuva kukasta haudalle viennin yhteydessä.

Palvelu on tarkoitettu kaikille, jotka haluavat muistaa läheistään kukalla äitienpäivänä.

”Kaikilla ei ole mahdollisuutta lähteä viemään kukkaa haudalle, oli sitten syynä etäisyys tai vaikkapa karanteeni”, sanoo Oulujoen seurakunnan lähetyssihteeri Katja Haipus.

Palvelun hinta on 15 euroa ja sen tuotto käytetään lyhentämättömänä lähetystyöhön.

”Vaikka kolehteja ei voida kerätä, ei ihmisten avuntarve maailmalla ole kadonnut. Lähetystyö tarvitsee nyt tukeamme. Lähetystyössä autetaan nimenomaan heikoimmassa asemassa olevia ihmisiä, joiden avuntarve ei katoa varsinkaan tänä vaikeana aikana”, Haipus kuvailee.

Palvelun voi tilata 5.5. mennessä Oulun seurakuntien verkkosivujen kautta  tai 30.4. mennessä puhelimitse, p. 044 504 6027.

2020-04-22 09:40:00.0