Minun uskoni -virtuaali-illoissa keskustellaan uskosta, kirkosta ja elämästä

Tuiran kirkolla alkanut Minun uskoni -keskusteluiltojen sarja jatkuu virtuaalikirkossa (www.virtuaalikirkko.fi).

Liisa Jaakonsaari

27.3. vieraana on Liisa Jaakonsaari

Perjantaina 27.3. klo 18.30 illan vieraana on entinen europarlamentaarikko Liisa Jaakonsaari. Illan otsikkona on Rohkeus. Perjantaina 3.4. klo 18.30 vieraana on Oulun kaupunginvaltuuston puheenjohtaja Juha Hänninen, jolloin illan aiheena on Elämä ja kuolema.

Molempina iltoina ennen keskustelutilaisuutta pidetään iltahartaus kello 18. Myös hartaus välitetään virtuaalikirkon kautta.

Minun uskoni -illoissa puhutaan ihmisiä koskettavista asioista haastattelujen kautta. Keskustelujen teemat nousevat kuluvan vuoden Yhteisvastuukeräyksen teemasta Sinä riität.

”Tämä tarkoittaa ainakin sen pohtimista, riitänkö minä vanhempana, puolisona, lapsena, ystävänä. Tai riitänkö minä Jumalalle. Mukana on elämään kuuluvien vaikeidenkin asioiden pohtimista”, kuvailee Tuiran seurakunnan kirkkoherra Niilo Pesonen.

Haastattelijana toimii pastori Mikko Salmi. Tilaisuuksien juontajina toimivat kirkkoherra Niilo Pesonen ja pastori Soili Pitkänen. Musiikista vastaa muusikko Iina Palokangas.

2020-03-24 11:26:52.0