Jäikö Taivaslaulu soimaan?

Oulun kaupunginteatteri ja Oulun seurakunnat järjestävät paneelikeskustelun, jonka aiheena ovat Pauliina Rauhalan romaani Taivaslaulu ja samanniminen Heta Haanperän ohjaama teatteriesitys.
taivaslaulu_022_THUMB.jpg

Tilaisuudessa voi keskustella Taivaslaulu-kirjan tai -näytelmän herättämistä ajatuksista tai esittää aiheeseen liittyviä kysymyksiä tekijöille ja muille asiantuntijoille.

Paneelikeskustelu järjestetään Karjasillan kirkolla (Nokelantie 39) maanantaina 15.2.2016 klo 18. Kahvitarjoilu alkaa klo 17.30. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Tilaisuudessa ovat mukana Taivaslaulun ohjaaja Heta Haanperä, kirjailija Pauliina Rauhala, kanttori Tommi Hekkala, kirkkoherra Juhani Lavanko, tutkija Sandra Wallenius-Korkalo, Taivaslaulussa Viljaa näyttelevä Merja Pietilä ja lapsi- ja perhetyön diakoni Kari Rekilä.

Tilaisuuteen sai lähettää etukäteen kysymyksiä Kalevan verkkosivuilla. Kysymyksiä kertyi noin 80. Niistä osa käsitellään paneelin aikana.

Tilaisuuden juontaa pastori Satu Kreivi-Palosaari.

2016-01-11 12:14:01.0