Oulu Festivo soittaa Yhteisvastuun hyväksi

Oulun konservatorion ja Oulun ammattikorkeakoulun yhteinen nuorisosinfoniaorkesteri Oulu Festivo konsertoi tiistaina 18.2.2020 kello 19 Karjasillan kirkossa.

Lisäksi konsertissa on mukana soittajia Oulun yliopiston kamariorkesterista. Konsertin johtaa Esa Heikkilä.

Konserttiin on vapaa pääsy, ohjelman hinta on 15 euroa. Konsertin tuotto menee Yhteisvastuukeräykseen.

Klassinen hetki -otsikolla nimetty konsertti sisältää Wolfgang Amadeus Mozartin Salzburg-sinfonian nro 1 D-duuri KV 136 ja Joseph Haydnin sinfonian nro 10 D-duuri Hob. I/10. Lisäksi soitetaan Jean Sibeliuksen teokset Romance op. 42 ja Suite mignonne op. 98a sekä suomalaisia kansanlauluja Uuno Klamin sovituksina.

Konsertin yhteistyökumppanina on Karjasillan seurakunta, joka tarjoaa konserttiyleisölle kahvit.

Yhteisvastuukeräys 2020 tukee vanhemmuutta Suomessa ja maailman katastrofialueilla.

2020-02-04 09:46:00.0