Musiikkia ja Domin vintin tyhjennys Taiteiden yönä

Oulun taiteiden yönä 15.8. kannattaa piipahtaa Keskustan seurakuntatalon sisäpihalle nauttimaan kesäisestä musiikista. Samalla voi tehdä vaatelöytöjä Dom Second Handin pihamyymälässä.
Dom Second Handin tunnuskuva

Musiikkituokiot alkavat kello 18.30 ja kello 19.30. Esiintyjät: Esa Rättyä (kitara), Taina Voutilainen (laulu ja piano), Mari Karsikas (huilu) ja Simo Ollikainen (piano).

Musiikki soi myös kello 21 Oulun tuomiokirkon konsertissa, jossa esiintyvät Oulun tuomiokirkon urkuri Péter Marosvári ja Oulun Barokkiorkesteri Johanna Leponiemen johdolla. Orkesterissa soittavat Johanna Leponiemi ja Tiina Kortelainen (barokkiviulu), Johanna Tuikka ja Anna-Maija Rousselle (alttoviulu), Riina Salminen (sello), Laura Röntynen, (cembalo) ja Pekka Elsilä (traverso).

Molempiin tapahtumiin on vapaa pääsy.

Julkaistu 13.8.2019

2019-08-13 15:01:00.0