Minkä runon haluaisit kuulla? Toiverunojen ilta toteuttaa toiveita

Mikä runo on sykähdyttänyt, pakahduttanut, tehnyt levolliseksi tai rauhattomaksi – saanut kenties nauramaan tai kyynelehtimään? Liittyykö johonkin runoon muisto, jota haluat vaalia sisimmässäsi? Onko jokin runo vain ylitse muiden?
Taiteilija Sirpa Lehtikankaan maalaus Yhteys

Sirpa Lehtikankaan maalaus Yhteys

Runoillassa sunnuntaina 3.11.2019 kello 18 Kastellin kirkossa (Töllintie 38) on mahdollisuus kuulla oma toiveruno. Oman runotoiveen (runon nimi ja tekijä) voi lähettää viimeistään 1.10. sähköpostitse osoitteeseen juha.vahakangas@evl.fi. Toiveen voi lähettää myös kirjeellä tai postikortilla osoitteeseen Karjasillan seurakunnan kirkkoherranvirasto, Nokelantie 39, 90150 Oulu. Kuoreen merkintä Toiveruno.

”Toiveiden pohjalta kootaan reilun puolentoista tunnin mittainen ohjelma. Toiverunoja voidaan käyttää myös myöhemmissä runotapahtumissa sopivan teeman kohdalla”, kertoo Karjasillan seurakunnan pastori Juha Vähäkangas.

Toiverunojen ilta järjestetään osana Oulugospel-tapahtumaa 1.-3.11. Tapahtumien järjestäjä on Oulun ev.lut. seurakunnat.

2019-08-12 13:08:00.0