Tule vaalitoimitsijaksi seurakuntavaaleihin!

Oulun ev.-lut. seurakunnat rekrytoivat vaalitoimitsijoita syksyn seurakuntavaaleihin. Seurakuntavaalien ennakkoäänestys pidetään 6.–10.11.2018 ja varsinainen äänestyspäivä on 18.11.2018.

#minunkirkkoni

Vaalitoimitsijana voi toimia täysi-ikäinen ev.-lut. kirkon jäsen.

Huom! Vaalitoimitsijana ei voi toimia samassa seurakunnassa ehdokkaana oleva henkilö tai hänen puolisonsa, lapsensa, sisaruksensa tai vanhempansa.

Vaalitoimitsijoiden koulutustilaisuus pidetään kahtena torstaina 25.10. ja 1.11. klo 16.30–18 Keskustan seurakuntatalon Isossa seurakuntasalissa (Isokatu 17, 2. kerros). Koulutukset ovat samansisältöiset, joten valitut vaalitoimitsijat voivat osallistua jompaan kumpaan tilaisuuteen. Koulutuksesta maksetaan palkkio.

Lähetä hakemus osoitteessa www.oulunseurakunnat.fi/rekry torstaihin 4.10.2018 klo 15 mennessä.

Kerro hakemuksessasi yhteystietosi (sähköposti, puhelinnumero, kotiosoite) ja se, minkä seurakunnan alueella haluat toimia vaalitoimitsijana (joko Oulun tuomiokirkkoseurakunta, Haukiputaan, Karjasillan, Kiimingin, Oulujoen, Oulunsalon tai Tuiran seurakunta).

Lisätietoa vaaleista Oulun vaalisivuilta ja valtakunnallisilta vaalisivuilta.

(julkaistu 3.9.2018)

Thu Sep 13 12:54:00 EEST 2018