PERJANTAINA Suurkonsertti Oulun tuomiokirkossa Ylivieskan kirkon hyväksi

Ylivieskan seurakunnan kirkko tuhoutui tulipalossa pääsiäislauantaina 2016. Seurakunta järjestää uuden kirkon rakentamiseen ja varainkeruuseen liittyen kirkkokonsertin PERJANTAINA 15.6. kello 19 Oulun tuomiokirkossa.

Ylivieskan kirkkotalakoiden tunnuskuva

Konsertissa kuullaan Frigyes Hidaksen Requiem for Peace –teos, jonka esittävät Lapin Sotilassoittokunta ja Jokilaaksojen Oratoriokuoro. Orkesteri ja kuoro toteuttavat konsertin talkooperiaatteella.

Konsertin kapellimestarina on Jaakko Nurila. Kuoron kokoamisesta ja harjoituksista vastaa Marita Kaakinen. Solisteina laulavat Virva Puumala (sopraano), Airi Tokola (altto), Aki Alamikkotervo (tenori) ja Markku Liukkonen (basso). Konsertissa kuullaan piispa Samuel Salmen ja kirkkoherra Timo Määtän tervehdykset.

Lipun hinta on 25 euroa. Ennakkomyynnistä vastaa lipputoimisto.fi, jonka välityksellä ennakkomyynti Oulun seudulla myös Musiikki-Kullakselta ja verkosta:  http://www.lipputoimisto.fi/TilaisuusPublic.aspx?id=17240

Tiedote julkaistu uudelleen 13.6.2018.

14.6. ilmestyvässä Rauhan Tervehdyksessä kerrotaan virheellisesti, että konsertti on sunnuntaina. Oikea ajankohta on PERJANTAI 15.6.2018 kello 19.

2018-06-13 14:49:00.0