Seurakuntien teltalla festarikansa saa lepohetken

Qstockissa voi käydä tutustumassa Oulun seurakuntien telttaan tänäkin vuonna. Festareilla myös vihitään pareja avioliiton satamaan ja uusitaan vihkivaloja.
kasi_kadessa3_THUMB.jpg

Festivaalialueelle pystytetään teltta, joka palvelee juhlijoita festareiden ajan. Seurakuntien teltalla voi käydä virkistäytymässä, juoda raikasta vettä ja lepuuttaa festarikulkemisista väsähtäneitä jalkoja. Teltassa voi myös ladata uuvahtaneen puhelimensa.

Qstockissa vihitään pareja ja uusitaan vihkivaloja

Festarihumussa myös vihitään pareja avioliittoon käräjätuomarin tai papin vihkimänä. Vihkipappeina Qstockissa toimivat Marika Huttu ja Anna-Maria Veijo. Tänä vuonna festarikansaa vihitään Merikosken varrella sijaitsevassa Chill Out -puistossa. Ms Qstock -juhlateltan teemana on lemmenlaiva.

Festareilla vihitään tänä vuonna neljä paria kirkollisin menoin. Lisäksi siviilivihkimisiä on yhteensä kolme. Rakkaudenhuuruisissa festarifiiliksissä voi myös uusia vihkivalansa. Vihkivalojen uusimiseen ilmoittaudutaan 27.7. mennessä Qstockin festivaalituottaja Johanna Snellmanille, p. 040 456 4112. Vihkivalat uusivalla parilla tulee olla pääsyliput Qstockiin.

Julkaistu 19.7.2017

2017-07-19 12:07:18.0