Kauneimmat joululaulut tai jouluhartaus työpaikalla

Kauneimmat joululaulut tai jouluhartauden voi järjestää työpaikallakin.

Tänäkin vuonna useassa työpaikassa Oulun seudulla tunnelmoidaan joulun tuloa työpaikan yhteisellä jouluhartaudella. Työpaikoilla on mahdollista järjestää myös pienimuotoinen Kauneimmat joululaulut -tilaisuus.

”Jos työpaikalla halutaan laulaa Kauneimpia joululauluja tai viettää jouluhartaus, kannattaa ottaa yhteyttä alueen kirkkoherranvirastoon tai keneen tahansa Oulun ev.lut. seurakuntien pappiin”, sanoo Tuiran seurakunnan pappi Päivi Jussila. Jouluhartauden tai joululaulutilaisuuden voi tilata minkä tahansa kokoiseen työyhteisöön tai yritykseen.

Hartaudet rakentuvat pitkälti työyhteisön omien toiveiden mukaan. Jouluhartaudessakin voidaan laulaa Kauneimpia joululauluja ja lisäksi voidaan lukea jouluevankeliumi, joulurukous tai kuulla lyhyt puhe.

Usein jouluhartaus pidetään lähellä joulua, sillä se koetaan työyhteisön yhteiseksi hetkeksi, jonka myötä voi laskeutua rauhallisesti joulunpyhien viettoon.

Fri Dec 02 12:28:16 EET 2016