Kauneimmat joululaulut soivat myös saameksi, ruotsiksi ja englanniksi

Jouluradiossa on Kauneimmat Joululaulut -nettiradiokanava
Kauneimmat joululaulut

Kauneimpia joululauluja pääsee laulamaan Oulussa myös muilla kielillä kuin suomeksi. Tänään tiistaina 29.11. Karjasillan kirkossa (Nokelantie 39) järjestetään suomen- ja saamenkieliset Kauneimmat joululaulut kello 18.

Englanninkielisia joululuja lauletaan Christmas Carols -tilaisuudessa ensi sunnuntaina 4.12. klo 16 Pyhän Luukkaan kappelissa (Yliopistokatu 7).

De Vackraste Julsångerna -tilaisuudessa joululauluja pääsee laulamaan ruotsiksi  torstaina 8.12. kello  18 Privatskolanilla (Sepänkatu 7). Istumapaikkojen rajallisuuden vuoksi tilaisuuteen tulee ilmoittautua etukäteen sähköpostilla osoitteeseen juho.tuovinen@luckan.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.  Tilaisuuden järjestää Pohjolan Talo yhteistyössä Svenska Privatskolanin ja Oulun evankelis-luterilaisen seurakunnan kanssa.

Myös viittomakielisille on tarjolla mahdollisuus osallistua Kauneimpiin joululauluihin. Lauantaina 17.12. kello 17 Tuiran kirkossa (Myllytie 5) järjestettävän Kauneimmat joululaulut tulkataan viittomakielelle. Tulkkauksen hoitaa Viitothan oy:n tulkit hyvän joulumielen eleenä.

Kaikki Oulun seurakuntien Kauneimmat joululaulut -tilaisuudet löytyvät osoitteesta www.oulunseurakunnat.fi/jouluLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Kauneimmat Joululaulut ovat seurakuntien ja Suomen Lähetysseuran yhteistyössä järjestämä yhteislaulutilaisuus.

Kauneimmat Joululaulut -nettiradiokanava toteutetaan perinteiseen tapaan yhdessä Jouluradion kanssa. Joululauluja voi kuunnella 1. adventista loppiaiseen osoitteessa www.jouluradio.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Jouluradion tarjoaa oululaisille Oulun seurakunnat.

2016-11-29 14:10:49.0