Pyhän Tuomaan lapsi- ja nuorisokuoro etsintäkuuluttaa entisiä laulajia syksyn 30-vuotisjuhlakonserttiin

Pyhän Tuomaan lapsi- ja nuorisokuoro juhlii 30-vuotista taivaltaan ja järjestää juhlakonsertin lauantaina 23.9.2023. Kuoro etsii entisiä laulajia mukaan laulamaan ja toteuttamaan yhdessä juhlakonserttia.

Pyhän Tuomaan lapsikuoro esittämässä Kauneimmat joululaulut Pyhän Tuomaan kirkossa jouluna 2021

”Haluamme kutsua mukaan mahdollisimman paljon kuorossa vuosien varrella laulaneita henkilöitä. Mikäli olet laulanut itse, tai tunnet jonkun, joka on joskus ollut mukana Pyhän Tuomaan lapsi- ja nuorisokuorossa, nyt on ainulaatuinen tilaisuus tulla mukaan tekemään syksyn juhlakonserttia ja tapaamaan entisiä kuorokavereita. Jaa tieto eteenpäin ja auta kuoroa löytämään mahdollisimman monta entistä laulajaa.” kannustaa kuoron kannatusyhdistyksen puheenjohtaja Minna Silvola.

Kuoro antaa lapsille ja nuorille mahdollisuuden oppia laulamisen perusteet, harjoitella yhdessä musiikin tekemistä ja esiintyä yleisön edessä.

”Jotkut entisistä kuorolaisista ovatkin jatkaneet musiikin parissa ja ryhtyneet ammattilaisiksi.”

Pyhän Tuomaan lapsi- ja nuorisokuoron tavoitteena on tarjota lapsille ja nuorille mahdollisuus laulamiseen ja sen kautta tukea persoonallista kasvua kristittynä. Laulamisen ilon ja taidon etsiminen ja löytäminen ovat kuorossa laulamisen keskeisiä tavoitteita. Ryhmissä lauletaan sekä säestyksettömiä että säestyksellisiä lauluja. Pianon ja urkujen lisäksi käytetään myös muita soittimia.

”Toivomme, että entiset laulajat tulevat juhlimaan yhdessä ja tekemään unohtumattoman juhlakonsertin. Ja olemme toki erittäin iloisia, vaikka joku innostuisi tulemaan mukaan kuoroon uutena laulajana.” kertoo Silvola.

Jos olet entisiä kuorolaisia ja haluat olla mukana tekemässä juhlakonserttia, ota yhteyttä kuoron kannatusyhdistyksen puheenjohtajaan Minna Silvolaan.

Lisätietoja: Pyhän Tuomaan lapsikuoron kannatusyhdistyksen puheenjohtaja Minna Silvola, minna.k.silvola@gmail.com

Mon May 08 11:18:00 EEST 2023