Jouluradio tarjoaa musiikkia klassisesta rokkiin ja indiestä jazziin

Jouluradion 20. kausi on käynnistynyt marraskuun alussa ja kanavat soivat aina loppiaiseen 6.1.2023 saakka. Jouluradiota voi kuunnella FM-taajuuksilla, kaapelissa ja netissä.

bc367a4c-jouluradio-20v-logo-2.jpg

Perinteisillä radiotaajuuksilla ja kaapeliverkossa Jouluradion pääkanava kuuluu ympäri Suomen 27 paikkakunnalla. Oulussa Jouluradio soi FM-taajuudella 91,6 MHz ja kaapelitaajuuksilla 91,6 MHz (Telia) ja 99,8 MHz (Elisa).

Juhlakausi tuo tullessaan perinteisiä elementtejä ja uusia juttuja. Osoitteessa www.jouluradio.fi soi pääkanavan lisäksi yhdeksän eri joulumusiikkityyleihin erikoistunutta nettikanavaa: Indiejoulu, Happy Holidays, Jazzjoulu, Julradion, Klassinen joulu, Kauneimmat joululaulut, Lasten jouluradio, Rouhea joulu ja Uusi joulu.

Tuorein kanavatulokas on Uusi joulu -kanava, joka on nimensä mukaisesti uusien joululaulujen estradi. Uusi joulu -kanavalle on tehty myös Spotify-lista, johon on nostettu kanavalla soivia joulubiisejä. Uusi joulu sopii hyvin vaikkapa pikkujoulukauteen.

Jouluradio on ev.lut. seurakuntien lahja kuuntelijoille ja sen mahdollistavat seurakunnat ympäri Suomen. Oulun alueella Jouluradion tarjoavat Oulun ev.-lut. seurakunnat.

Wed Nov 09 09:30:08 EET 2022