Kiinteistöjohtajan virka uudelleen haettavana

Oulun seurakuntayhtymässä on uudelleen haettavana kiinteistöjohtajan virka, sijoituspaikkana kiinteistöpalvelut. Hakuaikaa on 4.11.2022 kello 15 saakka.

Piirroskartta, jossa Oulun pääkirkot.

Kiinteistöjohtajan tehtävänä on kiinteistöpalvelut -yksikön johtaminen ja sen toiminnan kehittäminen sekä Oulun seurakuntayhtymän kiinteistöjen arvon säilymisestä ja ylläpidosta vastaaminen.

Tehtävässä korostuu työn itsenäisyys ja laaja-alaisuus sekä kokonaisuuksien ymmärtäminen.

Oulun seurakuntayhtymään kuuluu seitsemän seurakuntaa, yhtymän johto ja seitsemän palveluyksikköä. Jäsenmäärä on noin 150 000. Päätoimisia työntekijöitä on noin 400.

Oulun seurakuntayhtymän kiinteistöpalvelut tuottavat kiinteistöjen ylläpito- ja rakennuttamispalveluja Oulun seurakunnille ja seurakuntayhtymälle. Toiminnallisia kiinteistöjä on 60 000 brm2 ja sijoituskiinteistöjä 22 000 brm2. Rakennuksia on yhteensä 137, joiden tilavuus yhteensä 82 000 brm3. Kiinteistöpalveluissa työskentelee tällä hetkellä 30 kiinteistöalan ammattilaista.

Kelpoisuusehtona tehtävään on soveltuva ylempi korkeakoulututkinto tai soveltuva AMK-tutkinto.

Eduksi katsotaan tehtävän hoitoa tukeva johtamiskoulutus ja -kokemus sekä kokemus alansa projektijohtamisesta, julkisen hallinnon tuntemus ja kiinteistöjohtamisen kokemus. Virkaan valittavan on oltava evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen.

Oulun seurakuntayhtymä on Suomen viidenneksi suurin seurakuntayhtymä. Hengellisen työn lisäksi yhtymässä on monien eri alojen ammattilaisia. Seurakuntayhtymä on nykyaikainen työnantaja, jolla on hyvät henkilöstöedut, esimerkiksi laajat työterveyshuollon palvelut ja liikunta- ja kulttuurietu. Työskentelemme moderneissa ja viihtyisissä tiloissa keskellä kaupunkia. Tarjoamme henkilöstöllemme sisällöltään merkityksellisiä ja monipuolisia työtehtäviä.
Oulu on astetta parempi Pohjois-Suomen kasvukeskus ja Suomen viidenneksi suurin kaupunki. Oulu on tunnettu esimerkiksi erinomaisesta pyörätieverkostostaan ja Oulun seurakuntayhtymä tarjoaa työntekijöilleen pyöräedun.

Lisätietoa tehtävästä ja linkki hakemuksen jättämiseen.

Tehtävää koskeviin tiedusteluihin vastaa yhtymäjohtaja Pekka Asikainen, p. 040 772 6066.

Wed Oct 12 12:50:49 EEST 2022