Menovinkkejä viikolle 32

Kepeitä säveliä kesäillan sävelhartaudessa.
20150905_17_44_33_HeliätYlläs_XL.jpg

Torstaina 11.8. Kesäillan sävelhartaudessa Haukiputaalla esiintyy lauluyhtye Heliä. Kesäillan säveliä pääsee kuulemaan kello 20 alkaen Haukiputaan seurakuntakeskuksessa (Kirkkotie 10). Ohjelmaan kuuluu suomalaista musiikkia. Tapahtumaan on vapaa pääsy, ohjelmamaksu on viisi euroa.

Lauluyhtye Heliä on kaverusten, siskosten ja serkusten yhteinen lauluryhmä, joka on ollut koossa noin seitsemän vuotta. Heliään kuuluu kuusi naista, joita yhdistää halu laulaa ja sovittaa mieluisista kappaleista omannäköisiä. Haukiputaan sävelhartaudessa esiintyvät Tiina Holma, Tiina Järvenpää, Mari Pöyhtäri, Annu Vuontisjärvi ja Riikka Vuontisjärvi.

Oulun ev.-lut. seurakuntien menovinkit 8.8.–14.8.2016

Kesäkahvila Café Krypta ja pieni käsityöpuoti maanantaina 8.8. klo 10–19 Oulun tuomiokirkon kryptassa (Isokatu 6). Kesäkahvilasta voi ostaa leivonnaisia ja käsitöitä. Kahvila on avoinna maanantaista perjantaihin klo 10–19.

Opastettu kirkkokierros maanantaina 8.8. klo 18–18.30 Oulun tuomiokirkossa (Kirkkokatu 3a).  Oulun tuomiokirkon kesäoppaat esittelevät kierroksella tuomiokirkkoa ja sen historiaa.

Opastettu kävelykierros maanantaina 8.8. klo 18–20 Intiön hautausmaalla (Kajaanintie 1). Lähtö kierrokselle tapahtuu hautausmaan pääportilta hautajaishuoneiston edestä. Varustautuminen sään mukaisella pukeutumisella ja hyvillä jalkineilla.  Hautausmaakierroksia järjestetään maanantaisin klo 18–20 22.8. asti, ja niiden teema vaihtuu viikoittain. Maanantaina 8.8. teema on kaiken takana on nainen.  Kierrokset ovat ilmaisia eivätkä vaadi ennakkoilmoittautumista.

Kesäkonserttisarjan konsertti tiistaina 9.8. klo 20.00 Oulun tuomiokirkossa (Kirkkokatu 3a).  Konsertissa esiintyvät Ismo Hintsala (urut) ja Ville Mankkinen (viulu). Konserttiin on vapaa pääsy, ohjelmamaksu 7€.

Perheiden kesäilta torstaina 11.8. klo 18–20 Lämsänjärven leirikeskuksessa (Hiihtomajantie 2). Luvassa mukavaa yhdessäoloa, laulua ja leikkiä, makkaranpaistoa sekä iltahartaus. Uiminen mahdollista sään salliessa.

Nuorten aikuisten peli- ja nuotioilta torstaina 11.8. klo 18–21 Hietasaaren leirikeskuksessa (Hietasaarentie 19). Eväät ja hartaus seurakunnan puolesta, mahdollisuus saunomiseen ja uintiin.

Back to School perjantaina 12.8. klo 17.30–19 Keskustan seurakuntatalossa (Isokatu 17). Tapahtumassa improryhmä Väläkky, musiikkia, askartelua, arvontaa ja pientä purtavaa. Tapahtuma on ilmainen ja suunnattu alakoululaisille.

Oulunsalo Soi – Bram Bam! sunnuntaina 14.8. klo 18 Oulunsalon kirkossa (Uhrikirkonkuja 2). Esiintymässä Bram van Sambeek (fagotti), Paavali Jumppanen (piano) ja Barocco Boreale Ensemble. Liput 22 €/19 €.

Julkaistu 4.8.2016
Kuva: Manu Vuontisjärvi