Oulun tuomiokirkossa järjestetään tänäkin vuonna yksityisiä Helmihetki-konsertteja Yhteisvastuukeräyksen hyväksi

Perjantaina 6. toukokuuta voi nauttia live-musiikista omassa yksityiskonsertissa.

Helmihetket-konsertin laulajat

Kuvassa Oulun tuomiokirkon yksityiskonserttien toteuttajat Raimo Paaso ja Outi Uusimäki.

Oulun tuomiokirkossa järjestetään kahdenkymmenen minuutin mittaisia Helmihetki-konsertteja kello 15 ja 19 välillä. Kunkin Helmihetken hinta on 100 euroa sisältäen täytekakkukahvit tuomiokirkon kryptassa konsertin jälkeen. Tuotto lahjoitetaan lyhentämättömänä Yhteisvastuukeräykseen lasten ja nuorten hyväksi.

Helmihetkiä varten on laadittu kolme vaihtoehtoista musiikkikattausta: Lapset ja vanhemmuus, Rakkaus ja riemu sekä Urut auki! -teemat. Lisäksi jokainen varauksen tekijä voi esittää oman laulutoiveen. Musiikkia tulkitsevat laulajat Raimo Paaso ja Outi Uusimäki, säestäjä Niko Mäenalanen (harmonikka) sekä urkuri Elias Niemelä.

Yksityiskonsertteja on rajoitettu määrä. Oman Helmihetken voi varata ennakkoon diakonissa Saila Luukkoselta p. 040 5747181, saila.luukkonen@evl.fi.

Luukkosen mukaan Helmihetki-yksityiskonsertti on oiva musiikkilahja vaikka äidille, ystävälle, rakastetulle, syntymäpäiväsankarille tai itselle.

“Tapahtuma on ehdottomasti kevään helmihetki, kun upeat artistit antavat aikaansa hyvän asian vuoksi - ja kuuntelijana voit antaa aikaa itsellesi ja läheisillesi. Konsertin tuotto menee erittäin tärkeän asian hyväksi sillä jokainen lapsi ja nuori on helmi!”

Helmihetki-konsertti jatkuu kaikille avoimena tilaisuutena tuomiokirkossa kello 19-20. Ohjelmamaksu on 10 euroa/henkilö. Avoin tapahtuma ei sisällä kahvia.

Helmihetki-konserttien toteutuksesta vastaavat Oulun tuomiokirkkoseurakunta, Oulun Diakonissalaitos ja Oulun hiippakunnan tuomiokapituli.

Myös Haukiputaan seurakuntakeskuksessa järjestetään yksityisiä konserttituokioita Kukan päivänä 13.5. Lisätietoa Haukiputaan tapahtumista löytyy nettisivuilta.

Wed Apr 13 14:16:00 EEST 2022