Oulujoen seurakunnan sururyhmä

to 5.10. klo 17.30

Oulujoen pappila

Oulujoen seurakunnan sururyhmästä voit lukea lisää täältä:

Seurakunnissa järjestetään läheisensä menettäneille sururyhmiä. Ryhmä on suljettu vertaistukiryhmä, jossa saat jakaa muiden läheisensä menettäneiden tuella omia tunteitasi ja ajatuksiasi. Ryhmässä on lupa surra, keskustella ja kysyä vaikeitakin kysymyksiä luottamuksellisessa ilmapiirissä. Suosittelemme, että menetyksestä on kulunut joitakin kuukausia ennen kuin ilmoittaudut ryhmään.

Kokoonnumme syyskaudella torstaisin Oulujoen pappilassa 21.9.-16.11.2023 pääosin joka toinen viikko klo 17.30-19.00.

Voit tulla yksin tai yhdessä. Ryhmään ei voi tulla mukaan enää sen alettua. Maksuttoman ryhmämme osallistujan ei tarvitse olla seurakunnan jäsen.

Ryhmänvetäjinä toimivat Riitta Kentala ja Matias Jurmu.

ILMOITTAUTUMISET 28.8.-10.9.2023 Riitta Kentalalle p. 040 574 7094 tai etunimi.sukunimi(at)evl.fi.

Diakoniatyöntekijä
Hintantie 89
90650 Oulu

Alueet: Laanila, Hintta, Kynsilehto, Parkkisenkangas, Puolukkakangas, Sanginjoki, Sanginsuu, Lapinkangas, Juurusoja, Heikkilänkangas, Madekoski, Pikkarala. Vastaanottotila: Hintan seurakuntatalo.

Lehtori
Hintantie 89