Kappelive konsertti Kristiina Brask

la 1.4. klo 19.00
Kuva Jape Brask

Pyhän Luukkaan kappeli

Kristiina Brask son suomalainen laulaja - lauluntekijä - gospellaulaja. Tällä hetkellä Kristiina työskentelee taitavan kanttori-tenori, säveltäjä ja Kuopion Alavan kirkkokuoron kuoronjohtaja Ossi Jauhiaisen kanssa.

Kristiina Brask son suomalainen laulaja - lauluntekijä - gospellaulaja.

Idols vuoden aikana hän solmi toukokuussa 2007 levytyssopimuksen HMC-levy-yhtiön kanssa. Debyyttialbumin ensisingle "Nyt mä meen" julkaistiin lokakuussa 2007.

Debyyttialbumi Silmät sydämeeni ilmestyi 7. marraskuuta ja vähän myöhemmin radioihin lähetettiin toisena singlenä albumin nimeä kantanut kappale "Silmät sydämeeni".

Tällä hetkellä Kristiina työskentelee taitavan kanttori-tenori, säveltäjä ja Kuopion Alavan kirkkokuoron kuoronjohtaja Ossi Jauhiaisen kanssa. Kaksikolla on takanaan yli kymmenen vuoden yhteistyö ja heiltä on ilmestynyt muun muassa laulut RistilläEmbrace me ja Praise to Jesus, jonka suomenkielinen versio kulkee nimellä Saavumme synkiltä teiltä.

• Musiikki Musiikki

Tuiran seurakunta