Hintan tulet - Kaikenikäisten kohtaamispaikka

pe 31.3. klo 10.00

Hintan seurakuntatalo

Kaikenikäisten kohtaamispaikka

Hintan pihan grillikatoksessa syttyy kerran kuukaudessa perjantaiaamuisin lämmittävä ja tunnelmallinen nuotiotuli. Kipinämikkoina ja maijoina toimivat Oulujoen seurakunnan työntekijät.

Aamuissa on enimmäkseen omaehtoista ja vapaata tekemistä, nauttien vuodenaikojen vaihtelun suomista mahdollisuuksista. Leikkipihalla on hiekkalaatikkoleluja lapsille, keinut, liukumäki ja pelivälineitä. Huonon sään tullen käytössä on liikuntasali.Tarjolla on maksutta kahvia ja mehua, mahdollista on myös paistaa makkaraa, tai tuoda tullessa omat eväät

• Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille

Diakoniatyöntekijä
Hintantie 89
90650 Oulu

Alueet: Laanila, Hintta, Kynsilehto, Parkkisenkangas, Puolukkakangas, Sanginjoki, Sanginsuu, Lapinkangas, Juurusoja, Heikkilänkangas, Madekoski, Pikkarala. Vastaanottotila: Hintan seurakuntatalo.

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Hintantie 89