Käsityöpaja

ke 29.3. klo 17.00
harmaa virkattu sydän, jossa valkoinen pieni sydänhelmi keskellä ylhäällä. Käsi pitelee sydäntä.

Jäälin kappeli

Tule tekemään käsilläsi, vaihtamaan ideoita ja oppimaan uutta! -Samalla voit tukea lähetystyötä! :)

Käsityöpaja on sinulle, joka olet jo pidemmällä käsitöiden tekemisessä tai sinulle, joka vasta aloittelet käsitöiden parissa! Vaihdetaan ideoita ja opitaan yhdessä uutta! Halutessasi voit joko maksaa materilaalimaksun 5 €/ kerta lähetystyölle ja tehdä käsitöitä omaksi iloksi itsellesi tai jättää maksamatta materilaaleista ja lahjoittaa valmiin käsityösi lähetysyölle Käsityökauppa SIlimukan myyntiin.

Illan aikana iltapalatarjoilua käsitöiden lomassa, vapaaehtoinen tarjoilumaksu lähetystyölle.

Käsityöpaja etsii myös innokkaita vapaaehtoisia käsitöiden ohjaajia ja tarjoilun laittajia, joten mikäli kiinnostuit tehtävästä, niin otathan rohkeasti yhteyttä!

Lämpimästi Tervetuloa tekemään yhdessä käsillä hyvää! :)

• Aikuisille Aikuisille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö