Nuttu & Sukka

to 16.2. klo 14.00
Kuvassa päiväkodin lapsia kädet ylhäällä, edessä vasemmalla hoitaja istuu lapsiin päin yksi lapsi sylissä

Vanha koulu

Tule tapaamaan toisia ja vaihtamaan ajatuksia kahvikupposen ja käsitöiden äärellä sekä kuulemaan lähetyksen tuoreimpia kuulumisia!

Nuttu & Sukka on ryhmä sinulle, joka haluat tulla yhteen toisten kanssa vaihtamaan ajatuksia, tykkäät tehdä käsilläsi, haluat toimia vapaaehtoisena seurakunnassa tai jolle lähetystyö on lähellä sydäntä.

Ryhmä kokoontuu joka toinen viikko torstaisin klo 14-15.30 vanhalla koululla (punainen rakennus srk-keskuksen vieressä) Montin-salissa.

Jokaisen kokoontumiskerran alussa kahvittelemme yhdessä. Halutessasi voit varata vapaaehtoisen kahvitusvuoron. Kahvit tarjoaa seurakunnan lähetystyö mutta tarjottavat voi halutessaan tuoda omalla kahvitusvuorollaan itse. Vapaaehtoinen kahviraha käytetään ryhmän oman kummikohteen, Thaimaan  maitojauhetukea saavien lasten ravinnon saannin turvaamiseen Suomen Lähetysseuran kautta. Kahvirahan voi maksaa halutessaan myös kortilla.

Kahvittelun jälkeen hiljennymme alkuhartauteen ja kuulemme lähetyksen ajankohtaisia kuulumisia sekä tehdään käsitöitä. Mukaan voit ottaa myös oman keskeneräisen käsityösi tai vaihtoehtoisesti voit tehdä käsitöitä lähetyksen hyväksi. Tarvikkeita saa halutessaan seurakunnalta. Ryhmässä vierailee välillä myös eri lähetysjärjestöjen edustajia tai muita vierailijoita kuulumisia tuoden. Mukaan ovat tervetulleita kaikenikäiset!

Jos olet somessa ja käytät Facebookia, otathan seurantaasi myös Kiimingin seurakunnan FB-sivut, joilla päivitämme ajankohtaista tietoa toiminnasta mm. koronarajoutuksiin ja mahdollisiin yllättäviin muutoksiin liittyen.

• Aikuisille Aikuisille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö