Piispankamari

pe 3.2. klo 11.00
Botswanalainen koululainen hymyilee kelta-valkoisessa koulupuvussaan taustallaan viherkasveja

Ylikiimingin asukastupa

Tule tapaamaan toisia ja vaihtamaan ajatuksia kahvikupposen ja käsitöiden äärellä, sekä kuulemaan lähetyksen tuoreimpia kuulumisia!

Piispankamari on paikka sinulle, joka haluat tulla yhteen toisten kanssa vaihtamaan ajatuksia kahvikupin äärellä, tykkäät tehdä käsilläsi, haluat toimia vapaaehtoisena seurakunnassa tai jolle lähetystyö on lähellä sydäntä. Piispankamari on avoinna pääsääntöisesti joka viikko perjantaisin klo 11-13 Ylikiimingin Asukastuvalla.

Jokaisen kokoontumiskerran alussa kahvittelemme yhdessä. Halutessasi voit varata vapaaehtoisen kahvitusvuoron. Kahvit tarjoaa seurakunnan lähetystyö mutta tarjottavat voi halutessaan tuoda omalla kahvitusvuorollaan itse. Vapaaehtoinen kahviraha käytetään ryhmän oman kummikohteen, Botswanan kummityön, Tsholofelong-tukiohjelman kautta syrjäytymisvaarassa olevien lasten ja nuorten auttamiseksi Suomen Lähetysseuran kautta sekä ylikiiminkiläisten Venäjällä, Vienan Karjalassa sijaitsevan ystäväseurakunnan lasten ja nuorten tukemiseen.

Lähetyssihteerin vieraillessa piispankamarilla, hiljennymme alkuhartauteen ja kuulemme lähetyksen ajankohtaisia kuulumisia. Välillä piispankamarilla vierailee kuulumisia tuoden myös eri lähetysjärjestöjen edustajia tai muita vierailijoita. Mukaan piispankamarille voit ottaa oman keskeneräisen käsityösi tai vaihtoehtoisesti voit tehdä käsitöitä lähetyksen hyväksi. Tarvikkeita saa halutessaan myös seurakunnalta.

Piispankamarilla on myytävänä villasukkia, lapasia, poppanoita, mattoja ja muita käsitöitä. Voit tehdä ostoksia lähetyksen hyväksi vaikkapa lahjaksi. Piispankamarille ovat tervetulleita kaikenikäiset piipahtamaan tai viipymään pidenpäänkin ajan kanssa!

Jos olet somessa ja käytät Facebookia, otathan seurantaasi myös Kiimingin seurakunnan FB-sivut, joilla päivitämme ajankohtaista tietoa toiminnasta mm. koronarajoutuksiin ja mahdollisiin yllättäviin muutoksiin liittyen.

• Aikuisille Aikuisille
  • Lähetys- ja avustustyö Lähetys- ja avustustyö