Hoitohenkilökunnan hiljaisuuden retriitti

ma 21.11. klo 9.00

Juuman leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Lepohetki niille, jotka hoitavat työkseen toisia Kuusamon Juumassa 21.-24.11. 2022. Yhteiseen hiljaisuuteen sitoutuva hiljaisuuden retriitti katkaisee kiireen, melun ja toisten hoitamisen haasteet. Retriitti mahdollistaa hoitajalle luvan levähtää ja kerätä voimia.

Hämärään syttyy valo-retriitti

Hoitohenkilökunnalle suunnattu levähtämisen retriitti Kuusamon Juumassa 21.-24.11. 2022.

Hiljaisuuden retriitissä sitoudutaan yhteiseen hiljaisuuteen, joka kestää maanantaista torstai-iltapäivään. Yhteiskuljetus, majoittuminen omiin huoneisiin seurakuntien leirikeskuksessa. Luvassa ulkoilua, levähtämistä, täysylläpito, hiljaisuuden kuuntelemista, rukoushetkiä ja sanatonta yhteyttä toisiin osallistujiin. Retriittiin mahtuu 15 retriittivierasta, täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Ohjaajina kehitysvammaistyön rovasti emerita Elina Hyvönen ja johtava sairaalapastori Juha Kyllönen. Lisätietoja juha.kyllonen@evl.fi, 0405797807.

Ilmoittautumiset 3.10.2022 mennessä.

Oulun seurakuntayhtymä