Haukiputaan seurakunnan eläkeläisten leiri

vene rannalla

Rokuan leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Syksyinen Rokuan luonto kutsuu virkistymään.

Lähde kanssamme  Haukiputaan seurakunnan eläkeläisten leirille Rokualle. Leiri alkaa maanantaina 3.10. ja päättyy keskiviikkona 5.10. Etusijalla ovat Haukiputaan seurakunnan alueella asuvat ja ensikertalaiset. Leirin hinta 70€ sis.matkat ja täysihoidon sekä vakuutuksen seurakuntien jäsenille.Leirikirje valituille lähetetään viikolla 36.

Ilmoittautuminen osoitteessa  https://www.oulunseurakunnat.fi/tule-mukaan  2.9 klo 15 menessä tai puhelimitse  maanantaina 15.8.klo12-14  Sari Lukalle p.040 5898362

Leirillä mukana diakoniatyöntekijät Minna Similä ja Sari Lukka

Diakoniatyöntekijä
Kirkkotie 10
90830 Haukipudas

Kellon alueen diakoniatyöntekijä, erityisvastuu seurakunnan vanhustyöstä ja omaishoitajatyöstä.

diakoniatyöntekijä
Kirkkotie 10
90830 Haukipudas

Kiiminkijoen pohjoispuolen alue, erityisvastuu seurakunnan diakonisesta perhetyöstä ja kuulovammaistyöstä.