Voimasiskot-vertaistukiryhmä naisille

ma 12.9. klo 18.00 – ma 12.9. klo 20.00

Haukiputaan seurakuntakeskus

Voimasiskot™-vertaisryhmät ovat kaikille naisille avoimia voimaantumisryhmiä.

Tervetuloa Voimasisko!

Haluatko saada voimaa omaan elämään ja vahvistaa itsetuntemustasi turvallisessa ja toisia kunnioittavassa pienryhmässä? Tule mukaan Voimasiskoihin!

Voimasiskot-vertaisryhmissä keskustelemme luottamuksellisesti ja teemme myös pieniä tehtäviä ja harjoituksia. Ryhmissä voit tulla tietoiseksi omista juuristasi, jakaa omia kokemuksiasi, vahvistaa itsetuntemustasi ja tunnetaitojasi, saada iloa ja uusia ystäviä, hiljentyä ja voimaantua.

Ryhmä kokoontuu 10 kertaa noin neljän viikon välein ja jokaisella kokoontumiskerralla on erikseen sovittu teema. Kokoonnumme Haukiputaan seurakuntakeskuksessa (Kirkkotie 10), maanantaisin klo 18–20. Ryhmä alkaa 12.9.2022. Ryhmät ovat maksuttomia.

Ryhmän vetäjinä toimivat diakoniatyöntekijät Sari Lukka ja Teija Keränen

Voit ilmoittautua ma 29.8. mennessä s-postilla: sari.lukka@evl.fi

Ryhmän osallistujamäärä on max 8 henkilöä.

Jätäthän ilmoittautumisen yhteydessä nimesi, puhelinnumerosi ja mahdolliset ruoka-aine allergiat. Soitamme kaikille ilmoittautuneille.

• Aikuisille Aikuisille

Haukiputaan seurakunta

Diakoniatyöntekijä
Haukiputaan seurakunta
Kirkkotie 10
90830 Haukipudas

Kellon alueen diakoniatyöntekijä, erityisvastuu seurakunnan vanhustyöstä ja omaishoitajatyöstä.