Suven sulo- eläkeläisten leiri

ke 1.6. klo 8.00

Loisto leirikeskus

Ilmoittautuminen on päättynyt

Tuomiokirkkoseurakunnan eläkeläisten leiri Loistossa 1.-3.6.2022.

Lähde kanssamme ihastelemaan uutta merenrantaleirikeskusta ja aistimaan alkukesän heräävää luontoa. Eläkeläisten leirille ovat etusijalla Tuomiokirkkoseurakunnan alueella asuvat ja ensimmäistä kertaa leirille lähtevät. Leirillä liikutaan ja ulkoillaan, joten ilmoitathan mikäli sinulla on liikuntarajoitteita. Leirin hinta on 72€ sisältäen matkat ja täysihoidon sekä vakuutuksen seurakuntien jäsenille. Majoittuminen kahden hengen huoneissa, ilmoita mahdollinen huonekaveritoive. Ilmoittautuminen 25.4-9.5. Ilmoittautuminen osoitteessa https//www.oulunseurakunnat.fi/tule-mukaan tai puhelimitse 28.4 klo 12-15 p. 0405747169 (Sanna-Mari Sääskilahti) ja 2.5 klo 9-15 p. 0443161742 (Soile Tuusa). Kirje valituille lähetetään ilmoittautumisen päätyttyä. Leirillä noudatamme THL:n sen hetkisiä koronasuosituksia. Tervetuloa mukaan!

• Aikuisille Aikuisille

Oulun tuomiokirkkoseurakunta