Suuri ilo - reformaation ajan musiikkia

la 7.10. klo 19.00 – la 7.10. klo 20.30

Suuri ilo -reformaation ajan musiikkia Konsertti Olarin kirkossa la 7.10. klo 19. Schein – Scheidt – Bach – Buxtehude

Suuri ilo –konsertti järjestetään yhteistyössä Olarin seurakunnan, musiikkiopisto Juvenalian ja Käpylän musiikkiopiston kesken. Ohjelmistossa on uskonpuhdistuksen 500-vuotisjuhlavuoden kunniaksi musiikkia reformaation ajalta sekä musiikkia, johon uskonpuhdistuksen aatteet ovat voimakkaasti vaikuttaneet. Konsertin teemaksi on  uskonpuhdistaja – Lutherin tutusta virrestä poimittu "Suuri ilo".  Teema sopii hyvin paitsi reformaation ja Suomen itsenäisyyden juhlavuoteen, myös suuren nuorten soittajien joukon yhteisprojektille: FiBO Collegiumin projekteissa kantavana voimana on aina suuri yhteissoiton ilo.

Suuri ilo -reformaation ajan musiikkia

Olarin kirkossa la 7.10. klo 19