Oulun aluekeskusrekisteri

Aluekeskusrekisterissä hoidetaan
• kaikkien Oulun ev.-lut. seurakuntien sekä Alavieskan, Haapajärven, Haapaveden, Hailuodon, Iin, Kalajoen, Kemin, Keminmaan, Kempeleen, Kolarin, Kuusamon, Kärsämäen, Limingan, Lumijoen, Muhoksen, Nivalan, Oulaisten, Pellon, Posion, Pudasjärven, Pyhäjoen, Pyhäjärven, Raahen, Reisjärven, Sievin, Siikalatvan, Simon, Taivalkosken, Tervolan, Tornion, Tyrnävän, Utajärven, Vaalan, Ylitornion ja Ylivieskan seurakuntien jäsenrekisterit (kirkonkirjat)
• avioliiton esteiden tutkinnat. Täytä ja tulosta tarvittavat lomakkeet, jotka palautetaan aluekeskusrekisteriin: esteidentutkinta ja kysely tietojen julkaisusta kirkossa ja lehdessä.
• virkatodistus-, sukuselvitys- ja sukututkimustilaukset
• kirkollisten toimitusten rekisteröinnit (kaste, rippikoulu, avioliittoon vihkiminen, avioliiton kirkollinen siunaaminen, kirkkoon liittyminen)

Postiosoite: PL 122, 90101 Oulu
Oulun aluekeskusrekisterissä palvellaan puhelimitse maanantaista perjantaihin klo 9–15, numerot alla.
sähköposti: keskusrekisteri.oulu@evl.fi

Huom. Virastot sulkeutuvat juhlapyhien alla (jouluaaton aattona, uudenvuoden aattona, kiirastorstaina, juhannusaaton aattona) klo 14.

Aluekeskusrekisterin vt. johtaja Kristiina Harjuautti, p. 050 438 9034, kristiina.harjuautti@evl.fi

Avioliittoasiat
puh. (08) 316 1310