Hyppää sisältöön

Ensimmäisen vuoden isoskoulutus on tarkoitettu kaikille vuonna 2023 rippikoulunsa päättäneille nuorille. Isoskoulutus pitää sisällään kokoontumia noin kerran pari kuussa, joiden lisäksi sekä syksyllä ja keväällä on yksi isoskoulutusleiri.

Lisätietoja Hannalta p.0405747167

Kevään isoskoulutuskerrat:

25.1 klo 17.-18.30 Pyhän Andreaan kirkko

15.2 klo 17.-18.30

21.3 klo 17.-18.30

25.4 klo 17.-18.30

3.5 klo 18.00 Nuorten kevätjuhla ja isosten siunaaminen

Kevään leirit:

23.-25.2 Rokua

12.-14.4 Rokua lmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Isoskoulutuksen ABC

​A Tule mukaan!

Sinut on kutsuttu osaksi suurta isosperhettä. Pidä mielesi avoimena, tutustu rohkeasti uusiin ihmisiin ja anna itsellesi aikaa löytää ihan oma tapasi olla isonen! Jokaiselle on omannäköinen ja kokoinen paikka!

B Etsi isonen!

Isoseksi kasvaminen ei ole aina ihan helppo juttu. Ei ole olemassa mitään tiettyä isosen muottia, johon jokaisen pitäisi saada itsensä mahtumaan! Kasvu rippikoululaisesta isoseksi tapahtuu jokaisen omilla ehdoilla ja oman aikataulun mukaisesti. Isoskoulutuksesta saat neuvoja, ohjeita ja konkreettisia toimintaideoita, mutta isosena toiminen on paljon muutakin. Sinä saat olla sinä isosenakin!

C Löydä paikkasi!

Isosena toimiminen jatkuu monien kohdalla vielä isoskoulutuksen jälkeenkin. Sinäkin saatat olla aloittamassa matkaa, joka kulkee monenlaisten kokemusten ja uusien ystävyyssuhteiden kautta seurakuntayhteyteen, josta on lopulta vaikeaa edes kuvitella luopuvansa! Seurakunta on ihan tavallisten ihmisten yhteisö, jossa sinullakin on oma paikka! Uskalla löytää se!