Karjasillan alakouluikäisten kerhot

Kerhot ovat maksuttomia. Kerhot alkavat syksyllä 2023 viikolla 37 ja jäävät joulutauolle viikon 49 jälkeen. Tiistain ja keskiviikon kerhot jäävät joulutauolle jo 30.11. alkaen. Kerhot jatkuvat tammikuussa 2024 viikolla 2 ja päättyvät viikolla 17 (osa kerhoista aikaisemmin). Koulujen syys- ja talvilomaviikoilla sekä arkipyhinä ja niiden aattoina ei ole kerhoja. Kevätkaudelle ei tarvitse ilmoittautua uudelleen, sillä syksyllä tehty ilmoittautuminen on voimassa niin kauan, että perutte kerhopaikan.

Kokkikerhot: enintään 15 osallistujaa ja osallistua voi vain yhteen kerhoon.

Kokki- ja salibandykerhot alkavat viikolla 37 eli 11.9.

Kerhoihin voi ilmoittautua alla olevien linkkien avulla, painalla TÄSTÄ kohdasta.

KARJASILLAN KIRKKO, Nokelantie 39

Kokkikerho Karjasillan kirkossa 1.–6.-luokkalaisille, maanantai klo 17.30–19. Ilmoittaudu TÄSTÄ  Kerho on täynnä, voit ilmoittauta varasijalle.

Kokkikerho Karjasillan kirkossa 3.-7.-luokkalaisille, tiistai klo 17.30.19. Ilmoittaudu TÄSTÄ

KASTELLIN KIRKKO, Töllintie 38

Kokkikerho 1.–6.-luokkalaisille, maanantai klo 17.30–19. Ilmoittaudu TÄSTÄ Kerho on täynnä, voit ilmoittauta varasijalle.

Kokkikerho 1.–6.-luokkalaisille, tiistai klo 17–18.30. Ilmoittaudu TÄSTÄ Kerho on täynnä.

KAUKOVAINION KOULU / nuorisotila (Karjasillan seurakunnan kokkikerho Kaukovainion koululla ma 17-18.30)

Kokkikerho 1.–6.-luokkalaisille, maanantai klo 17–18.30. Ilmoittaudu TÄSTÄ

KAUKOVAINION KOULU / liikuntasali

Salibandy-kerho 2.–6.-luokkalaisille, tiistai klo 17–18. Lisätietoja Juhalta. Ilmoittaudu TÄSTÄ

MAIKKULAN YLÄKOULU / liikuntasali

Salibandy-kerho 2.–7.-luokkalaisille, keskiviikko klo 16–17.  Lisätietoja Juhalta. Ilmoittaudu TÄSTÄ

METSOKANKAAN KOULU, Metsänhoitajantie 5

Salibandy-kerho 2.–6.-luokkalaisille, lauantai klo 9.30–10.30. Lisätietoja Juhalta. Ilmoittaudu TÄSTÄ

- lauantai13.4. on kevätkauden viimeinen kerho

PATAMÄEN KOULU, Peltorinne 6

Salibandy.kerho 1.-3.-luokkalaisille, lauantai klo 13.15-14. Lisätietoja Juhalta. Ilmoittaudu TÄSTÄ

- lauantai 6.4. on kevätkauden viimeinen kerho

PYHÄN ANDREAAN KIRKKO, Sulkakuja 8

Kokkikerho 1.–6.-luokkalaisille, maanantai klo 17–18.30. Ilmoittaudu TÄSTÄ    Kerho on täynnä, voit ilmoittauta varasijalle.

Kokkikerho 1.–6.-luokkalaisille, tiistai klo 17.30–19. Ilmoittaudu TÄSTÄ

Kokkikerho 1.–6.-luokkalaisille, keskiviikko klo 17.30–19. Ilmoittaudu TÄSTÄ   Kerho on täynnä, voit ilmoittauta varasijalle.

Kokkikerho 1.–6.-luokkalaisille, torstai klo 17–18.30. Ilmoittaudu TÄSTÄ

SARASUON KOULU, Sarasuontie 6

Salibandy-kerho 3.–7.-luokkalaisille, keskiviikko klo 19–20. Lisätietoja Juhalta. Ilmoittaudu TÄSTÄ

Salibandy-kerho 1.–3.-luokkalaisille ja eskareille, lauantai klo 11.30–12.30. Lisätietoja Juhalta. Ilmoittaudu TÄSTÄ

- lauantai13.4. on kevätkauden viimeinen kerho

REPPUSELÄT KERHO

Pyhän Andreaan kirkolla tiistaisin klo 13-15.45. Esikoululaisille ja 1-2-luokkalaisille

Kerhoon voi tulla liukuvasti koulun päättymisen mukaan. Ulkoilemme sään salliessa joka kerhokerralla.

Kerhon aikana syödään omat eväät.

Lisätietoja ja ilmoittautuminen: Maria Pirkola, maria.pirkola@evl.fi tai p. 044 3161 573

Löytyisikö sinulle täältä jotain tekemistä:

- YouTube: VerkkokirkkonenLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Oulun seurakunnat)

LastenkirkkoLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Nuori kirkko)

- Lasten ja nuorten keskus: VälkkärivinkitLinkki avautuu uudessa välilehdessä

- YouTube: Ttila on tubeohjelma kouluikäisilleLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Nuori kirkko)

Muita ideoita:

• Karjasillan seurakunnan nuorisotyöllä on Instaragram sivut: karjasillannuoret
  • Jos sinulla on kännykässä Pokemon, niin voit käydä katsomassa löydätkö jotain Pokemoniin liittyvää Karjasillan, Kastellin tai Pyhän Andreaan kirkon pihalta.
  • Tavoitat meidät Karjasillan seurakunnan työntekijät myös sähköpostilla ja soittamalla, sivun alareunassa on yhteystiedot.

___________________________________________________________________________________________________________

Nuorisotyönohjaajat:

Juha Kivirasi