Kirkkopäivien, Lähetysjuhlien ja Oulun seurakuntayhtymän yhteistapahtuma #yhdessä2021 siirretään vuodella eteenpäin

Ensi keväälle valmistellun Kirkkopäivien, Lähetysjuhlien ja Oulun seurakuntayhtymän #yhdessä2021-tapahtuman johtoryhmä on tehnyt kokouksessaan 16.12.2020 päätöksen, että tapahtuma siirretään koronavirustilanteen takia vuodelle 2022.

Kirkkopäivät tunnus

Tapahtumalle varattuna ajankohtana toukokuussa 2021 järjestetään virtuaalitapahtuma, jonka sisällöistä tiedotetaan myöhemmin.

Ajassamme tärkeää on avoin dialogi, kuunteleminen sekä ymmärtävä ja kunnioittava kohtaaminen. Nämä teemat eivät vanhene vuodessa, eivätkä kymmenessä. Tapaamme siis kasvotusten Oulussa vuotta myöhemmin, vakuuttaa tapahtuman johtoryhmän puheenjohtaja, Kirkkopalvelujen johtaja Ilkka Mattila.

Toivotamme joulurauhaa ja kaikkea hyvää alkavalle vuodelle!

2020-12-17 14:21:39.0