Oulun tuomiokirkossa rukoillaan Brysselin iskujen uhrien ja omaisten puolesta

Oulun tuomiokirkko rukoushetki09_M.jpg

Oulun tuomiokirkossa rukoillaan tänään tiistaina 22.3. Brysselin iskujen uhrien ja omaisten puolesta. Tuomiokirkko on nyt avoinna hiljentymistä ja keskustelua varten kello 19 saakka, minkä jälkeen alkaa hiljaisen viikon iltakirkko. Iltakirkossa muistetaan tapahtuman uhreja, loukkaantuneita ja heidän läheisiään.

Iltakirkon toimittaa Mari Flink ja messussa avustavat tuomiokirkkoseurakunnan nuoret ja nuoret aikuiset. Musiikista vastaavat Taina Voutilainen ja Sarastus-kuoro. Messuun voi osallistua myös virtuaalikirkon välityksellä www.virtuaalikirkko.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tuomiokirkko on avoinna hiljentymistä ja rukousta varten hiljaisen viikon ajan torstaihin saakka, kello 10–19. Kello 19 alkaa hiljaisen viikon iltakirkko.

Myös muissa Oulun seurakuntien hiljaisen viikon iltakirkoissa muistetaan iskujen uhreja ja heidän läheisiään. Kaikki hiljaisen viikon iltakirkot ja muut jumalanpalvelukset löytyvät täältä.

Julkaistu 22.3.2016

Tue Mar 22 13:33:01 EET 2016