Kerro näkemyksesi seurakuntien leiritoiminnasta!

Mikä toimii? Missä olisi parannettavaa? Millaista oli leirillä? Kokemuksia leirikeskuksista?

leirikeskukset_M.jpg

Oulun seurakuntayhtymä kartoittaa parhaillaan seurakuntien leiritoiminnan tarpeita. Samalla kartoitetaan, mitkä Oulun seurakuntien yhdeksästä leirikeskuksesta on järkevää omistaa jatkossakin.

Oulun seurakunnat kutsuvatkin seurakuntalaisia leiritoimintaa koskevaan keskustelutilaisuuteen keskiviikkona 16.3. kello 18.30. Keskustelutilaisuus pidetään Keskustan seurakuntatalon monitoimisalissa (Isokatu 17).

Tilaisuuden alustavat Oulunsalon seurakunnan kirkkoherra Petri Satomaa ja Oulun seurakuntayhtymän kiinteistöjohtaja Jaana Valjus, lisäksi paikalla on muita työntekijöitä vastaamassa mahdollisiin kysymyksiin.

Jos et pääse paikalle, mutta haluat antaa palautetta, se onnistuu myös nettisivujen kautta: http://www.oulunseurakunnat.fi/leirikeskuksetLinkki avautuu uudessa välilehdessä.Sivuilla voi myös tutustua Oulun seurakuntien leirikeskuksiin.

Oulun seurakuntayhtymä omistaa tällä hetkellä yhdeksän leirikeskusta: Hietasaaressa ja Lämsänjärvellä, Rokualla, Isoniemessä Haukiputaalla,  Siiranjärvellä Taivalkoskella, Vasamolla Ylikiimingissä, Juumassa Kuusamossa sekä  Suvelan Kiimingissä ja Umpimähkän Oulunsalossa.

Julkaistu 9.3.2016

Wed Mar 09 13:49:45 EET 2016