Oulun seurakuntien uudelle merenrantaleirikeskukselle kaivataan nimiehdotuksia

Oulun seurakuntayhtymälle on valmistumassa uusi leirikeskus, joka otetaan käyttöön vuoden 2021 alussa. Ehdota leirikeskukselle nimeä ja voit voittaa retkirepun!

Havainnekuvassa Isoniemen uusi merenrantaleirikeskus ja leirikirkko. Ihmisiä pihalla.

Leirikeskus valmistuu kauniiseen merenrantapaikkaan Haukiputaan Isoniemeen ja se on kaikkien Oulun ev.-lut. seurakuntien yhteinen. Kohderyhmää ovat lapset ja perheet, mutta leirikeskus soveltuu kaikille seurakuntien järjestämille leireille.

Leirikeskus on vielä nimeä vailla. Työnimenä on käytetty Merenrantaleirikeskusta. ”Nyt kaikilla on mahdollisuus ideoida leirikeskukselle nimi, jota se voi ylpeänä kantaa tulevat vuodet”, Oulun seurakuntayhtymän rakennuttajainsinööri Johanna Vakkuri sanoo.

Nimikilpailuun voi osallistua osoitteessa www.oulunseurakunnat.fi/nimikilpailu. Osallistumisaikaa on 10.9.2020 saakka. Sivulla on myös lisätietoa merenrantaleirikeskuksesta.

Raati valitsee voittajan syyskuussa. Voittajaidean esittänyt palkitaan retkirepulla. Mikäli useampi henkilö ehdottaa samaa nimeä, palkinnon saaja arvotaan heidän keskuudestaan.

2020-08-28 08:52:00.0