Mikä Raamatussa puhuttelee?

Keskustelusarja syventyy suosittuihin raamatunkohtiin

Henkilö lukemassa Raamattua

Perjantaina 15.5. kello 18 alkaa virtuaalikirkossa keskustelusarja suosituista raamatunkohdista. Sarjan ensimmäinen kerta lähetetään Pyhän Luukkaan kappelista, ja siinä suosikkikohtiaan Raamatusta kuvailevat hiippakuntapastori Päivi Liiti ja opiskelijapastori Tomi Koho. Kyseisiin raamatunkohtiin syvennytään illan juontajan ja haastattelijan, kirkkoherra Niilo Pesosen johdattamana.

Sarja jatkuu kolmena seuraavana perjantaina 22.5., 29.5. ja 5.6. Nämä lähetykset tulevat Tuiran kirkosta ja ne alkavat kello 19. 22.5. mukana ovat kirkkoherra Pauli Niemelä ja toiminnanjohtaja Eeva Pouke, 29.5. teologian maisteri Juha Hilli ja aluepäällikkö Arja Savuoja. 5.6. puheenvuoron saavat oppilaitospastori Jenni Siljander ja lähetystyöntekijä Mikko Pyhtilä. Haastattelijoina ja juontajina toimivat Pesosen lisäksi nuorisotyönohjaaja Terhi-Liisa Sutinen ja Jenni Siljander.

Lähetykset sisältävät puheen lisäksi musiikkia, josta vastaavat Tuiran seurakunnan kanttorit ja nuorisotyönohjaajat. Lähetykset ovat katsottavissa osoitteessa www.virtuaalikirkko.fi.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Thu May 07 12:39:00 EEST 2020