Rakkaudella tehtyjä lahjoja Pop up –käsityöpuodista

Oulun ev.lut. seurakunnat ovat avanneet yhteisen pop up –käsityöpuodin osoitteeseen Saaristonkatu 15. Puoti on avoinna lauantaihin 21.12. saakka maanantaista perjantaihin kello 10–18 ja lauantaisin kello 10–15.
Pop up -käsityöpuoti ulkoapäin kuvattuna.

Pop up -käsityöpuoti löytyy osoitteesta Saaristonkatu 15. Kuva: Mari Aho-Palola

Tarjolla on laaja valikoima käsitöitä kuten puuesineitä, neuleita ja koruja. Puodin tuotteet ovat syntyneet vuoden mittaan vapaaehtoisten seurakuntalaisten käsissä eri puolilla Oulua.

”Uusia tuotteita syntyy joka päivä. Suosituimpia joululahjahankintoja ovat muun muassa villaneuloksella päällystetyt lakaisuharjat ja linnunpöntöt sekä tietenkin perinteiset klassikot villasukat, lapaset,  joulusinapit ja  joululeivonnaiset”, kuvailee lähetyssihteeri Paula Rosbacka.

Puodin tuotto kohdennetaan lähetystyöhön muun muassa Tansaniaan, missä LähetysseuranLinkki avautuu uudessa välilehdessä kummityö tukee erityisesti albiinojen sekä vähävaraisten ja vaikeista sosiaalisista oloista tulevien lasten koulunkäyntiä. Pop up -käsityöpuoti Facebookissa.

Kaikki Oulun ev.lut. seurakuntien joulutapahtumat löytyvät osoitteesta www.oulunseurakunnat.fi/joulu.

Pop up -käsityöpuoti Facebookissa.

Julkaistu 5.12.2019

2019-12-05 11:06:00.0