Postilakko vaikuttaa Oulun seurakuntien postituksiin ja Rauhan Tervehdyksen jakeluun

Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU on aloittanut kaksi viikkoa kestävän postilakon. Postilakko tulee hidastamaan myös Oulun seurakuntien asiakaskirjeiden kulkua. Lakko vaikuttaa Oulun seurakunnista asiakkaille postitettavien kirjeiden ja laskujen kulkuun.
Piirretty kuva postimerkin leimasta kirjeen tai postikortin leimasta

Postilakko hidastaa seurakunnan asiakaspostia.

Kiireellisissä virkatodistuksiin tai avioliiton esteiden tutkimuksiin liittyvissä asioissa asiakkaita pyydetään ottamaan suoraan yhteyttä aluekeskusrekisteriin tai asioimaan seurakuntien aluekeskusrekisterin asiakaspalvelussa osoitteessa Isokatu 17, ensimmäinen kerros. Asiakaspalvelu on avoinna maanantaista perjantaihin klo 9.00 - 16.00.

Laskutukseen lakon ei ennakoida vaikuttavan paljon, sillä Oulun seurakunnissa on siirrytty pääasiassa sähköiseen laskutukseen. Tarvittaessa laskutukseen liittyvissä asioissa voi olla yhteydessä Oulun seurakuntien talous- ja tukipalveluihin ma-pe klo 8.15 - 16.00.

Postin lakko vaikuttaa myös Rauhan Tervehdyksen jakeluun, lisätietoja Rauhan Tervehdyksen verkkosivuilta.

Julkaistu 11.11.2019,
päivitetty 14.11.2019 (lisätty linkki Rauhan Tervehdyksen sivuille)

2019-11-11 09:38:00.0