Pateniemessä ja Yli-Iissä kuullaan seurakuntalaisia, tervetuloa keskustelemaan toimitilahankkeista!

Seurakuntalaisten kuulemis- ja keskustelutilaisuuksissa on aiheena toimitilahankkeet.

Paikallisia asukkaita kuullaan Pateniemenrannan ja Yli-Iin tilasuunnitelmista

Oulun seurakuntayhtymä järjestää yleisötilaisuudet liittyen seurakuntien tilasuunnitelmiin Yli-Iissä ja Pateniemenrannassa.
Uusien tilojen rakentamisesta Yli-Iihin keskustellaan Yli-Iin nykyisessä seurakuntatalossa (Kirkkokuja 4) keskiviikkona 2.10. kello 18.

Tuiran seurakuntaan kuuluvan Pateniemenrannan toimitiloja koskeva kuulemis- ja keskustelutilaisuus on torstaina 3.10. kello 18 Pateniemen yläkoulun ruokalassa (Sahantie 2).

Seurakuntayhtymän tavoitteena on selvittää, millaisia tiloja seurakuntalaiset kohteisiin toivovat.

"Seurakunnan tilat ovat meidän kaikkien yhteinen asia. On mietittävä huolella, mitkä ovat seurakunnan tulevaisuuden tehtävät ja toimintamuodot, ja suunnitella tilat, jotka palvelevat parhaiten tavoitteita, toteaa Oulun seurakuntayhtymän kiinteistöjohtaja Jaana Valjus.

"Toivottavasti saamme paljon seurakuntalaisia mukaan näihin tilaisuuksiin".

Yli-Iin tilaisuuden alussa on kiinteistöjohtajan ja Kiimingin seurakunnan kirkkoherra Pauli Niemelän lyhyet alustukset aiheeseen, jonka jälkeen sana on vapaa.

Pateniemenrannan tilaisuuden alustavat seurakuntayhtymän rakennuttajainsinööri Johanna Vakkuri ja Tuiran kirkkoherra Niilo Pesonen. Molemmissa tilaisuuksissa on kahvitarjoilu.

Oulun seurakuntayhtymän tavoitteena vähentää yhtymän tiloja 30 prosentilla vuoteen 2022 mennessä.

– Olemme tämän suhteen aikataulussa, mutta työnsarkaa on vielä jäljellä, jotta kokonaistavoitteeseen päästään, toteaa Jaana Valjus.

Pateniemenrannan toimitilojen hankesuunnitteluvaiheen seurakuntalaisten kuulemis- ja keskustelutilaisuus
torstaina 3.10. klo 18
Pateniemen yläkoulun ruokala, Sahantie 2.
Paikalla asiaa esittelevät kirkkoherra Niilo Pesonen ja rakennuttajainsinööri Johanna Vakkuri.
Tervetuloa!
Kahvitarjoilu.

Yli-Iin uusien tilojen rakentaminen
Tervetuloa keskustelemaan uuden seurakuntakodin suunnittelusta ja rakentamisesta keskiviikkona 2.10. klo 18 Yli-Iin seurakuntatalolle.
Paikalla asiaa esittelevät kirkkoherra Pauli Niemelä ja kiinteistöjohtaja Jaana Valjus.
Tervetuloa!
Kahvitarjoilu.