Löysitkö Yhteisvastuu-lusikan? – Osallistu somekampanjaan ja voit voittaa Kånken-repun

Oulun tuomiokirkkoseurakunnan alueella, eli Oulun keskustan alueella on käynnissä Yhteisvastuukeräykseen liittyvä somekampanja "Löydä lusikka", jonka tarkoitus on levittää Yhteisvastuun sanomaa sekä saada ihmiset mukaan auttamaan.

Kuvassa kaksi Yhteisvastuu-lusikkaa.

Yhteisvastuukeräys 2018 torjuu nälkää ja köyhyyttä Suomessa ja maailman katastrofialueilla.

"Yhteisvastuukeräys on kirkon vanhin edelleen toimiva keräys, jossa liikutaan aina ajankohtaisten ja tärkeiden asioiden äärellä. Tuomiokirkkoseurakunnalla on ollut monenlaisia kilpailuja Yv-keräykseen liittyen, mm. kuva- ja runokilpailu. Tällä kertaa haluttiin kokeilla jotain uutta ja samalla lisätä ihmisten tietoisuutta kampanjasta", diakoniatyöntekijät Heidi Karvonen ja Kaisa Jaakkola kertovat.

Kun löydät infolapulla merkityn Yhteisvastuu-lusikan, ota kuva löytöhetkestä ja julkaise se Instagramissa #torjunälkää. Näin osallistut Fjällrävenin Kånken-repun arvontaan. Voit ottaa löytämäsi lusikan itsellesi tai piilottaa sen uudelleen.

Arvonta suoritetaan 3.4.2018 ja voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti. Kilpailun järjestää Oulun tuomiokirkkoseurakunta.

Lisätietoja YV-keräyksestä ja lahjoittamismahdollisuuksista www.yhteisvastuu.fi

(Julkaistu 5.2.2018)