Vietä Kauneimmat joululaulut -hetki työpaikallasi!

Seurakunnalta voi pyytää työpaikalle Kauneimmat joululaulut -hetkeä tai hartautta
Kauneimpien joululaulujen logo

Tänäkin vuonna useassa työpaikassa Oulun seudulla tunnelmoidaan joulun tuloa työpaikan yhteisellä jouluhartaudella. Työpaikoilla on mahdollista järjestää myös pienimuotoinen Kauneimmat joululaulut -tilaisuus.

Jos haluatte työpaikallanne laulaa Kauneimpia joululauluja tai viettää jouluhartauden, voitte ottaa yhteyttä oman alueen kirkkoherranvirastoon tai keneen tahansa Oulun ev.lut. seurakuntien pappiin.

Kirkkoherranvirastojen yhteystiedot löytyvät täältä.

Pappien yhteystiedot löytyvät täältä.

Jouluhartauden tai joululaulutilaisuuden voi tilata minkä tahansa kokoiseen työyhteisöön tai yritykseen. Jouluhartaudessakin voidaan laulaa kauneimpia joululauluja ja lisäksi voidaan lukea jouluevankeliumi, joulurukous tai kuulla lyhyt puhe.

Jouluterveisin,

Oulun seurakunnat