Tansanialainen naisryhmä mukana Maailmojen messussa ja muissa Oulun seurakuntien tapahtumissa

Wanawake wa Manza- ryhmän naiset vierailevat useissa Oulun seurakuntien tapahtumissa ensi viikon aikana. Imanin seurakunnan naisten ryhmä tulee Tansaniasta, Viktorianjärven itäisestä hiippakunnasta.

tansanialaiset naiset-0_M.jpg

Keskiviikkona 13.9. pidetään Maailmojen messu tuomiokirkossa ja yhteiset kirkkokahvit Keskustan seurakuntatalolla. Tansanialaiset vieraat ovat mukana messussa ja ohjelmallisilla kirkkokahveilla. Messu alkaa kello 18, jonka jälkeen nautitaan ohjelmalliset kirkkokahvit seurakuntatalolla. Messun toimittaa Arpád Kovacs.

Maanantaina naisten ryhmä esiintyy yhdessä Uusi Ääni -kuoron kanssa  kello18 Oulunsalon valtuustosalissa (Kauppiaantie 5). Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Tiistaina 12.9. ryhmän voi tavata Oulujoen pappilassa pidettävässä Mama's & Missioklubi -illassa kello 18 alkaen. Ilta päättyy hartauteen Oulujoen kirkossa.

Torstaina 14.9.  tansanialaisryhmä viettää viimeistä iltaansa Suomessa yhteisen illanvieton merkeissä Lämsänjärven leirikeskuksessa kello 17 alkaen. Illan aikana naisryhmä jakaa ajatuksia ja elämänkertomuksiaan yhdessä muiden kanssa. Illan aikana on myös mahdollisuus keskusteluun, laulamiseen ja rukoukseen, saunomiseen ja makkaranpaistoon. Makkarat, salaatit ja juomat tarjotaan talon puolesta, muu tarjoilu järjestetään nyyttikestiperiaatteella.

Julkaistu 8.9. 2017

2017-09-08 14:47:01.0