Miehille on tarjolla illanviettoa ja keskustelutilaisuuksia

Oulun seurakunnissa on tarjolla myös miehille suunnattua toimintaa.

Haukiputaan seurakunta järjestää keskiviikkona 23.8. Miesten illan Isoniemen leirikeskuksessa (Isonniementie 510) klo 17 alkaen.
Kaikenikäisille miehille suunnatussa illanvietossa on mahdollista saunoa, kodassa tarjolla on lisäksi kahvit, pientä naposteltavaa sekä makkarat.

Haukiputaan seurakunnan seurakuntapastorin Pekka Mustakallion mukaan miesten iltoja järjestetään seurakunnassa muutaman kerran vuodessa.
Illat ovat olleet vapaamuotoisia ja vaihtelevia. Ohjelmassa on ollut esimerkiksi vierailu paloasemalla ja retki Iihin.
Tulevan syksyn ja talven osalta iltoja ei ole vielä sovittu, mutta seurakuntalaiset voivat myös itse ehdottaa teemaa tai paikkaa.
”Olemme halunneet antaa vastuuta myös seurakuntalaisille.”

Tukea saa keskusteluryhmästä

Syyskuussa toimintaansa jatkavat myös miesten juttutupa sekä miesten eroillat.
Miesten juttutupa kokoontuu Palokan seurakuntakodilla (Parkettitie 3) kuukauden ensimmäisenä keskiviikkoiltana klo 16 alkaen. Ensimmäinen kokoontuminen on keskiviikkona 6.9.
Juttutupaan ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Kysymyksissä yhteyttä voi ottaa juttutuvan vapaaehtoisiin ohjaajiin, Pertti Taimistoon, p. 045 8414 700 ja Kalevi Huoviseen, p. 040 4143 263.

Miesten eroillat jatkuvat tiistaina 12.9. klo 17. Eroiltoja pidetään kerran kuussa tiistaisin Vanhassa Pappilassa (Asemakatu 6, käynti sisäpihalta).
Ensimmäisen illan teemana on Ero ja lapset. Seuraavat kerrat järjestetään 10.10., 7.11. ja 12.12.
Illassa käydään avointa keskustelua miesten kesken erosta. Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon.

Julkaistu: 18.8.2017

2017-08-18 11:01:46.0