Oulun kirkoissa muistetaan Pietarin ja Tukholman iskujen uhreja

Sunnuntaina 9.4. kaikkien palmusunnuntain messujen ja jumalanpalvelusten yhteydessä rukoillaan Pietarin ja Tukholman iskujen uhrien ja heidän läheistensä puolesta. Tuomiokirkko on avoinna hiljentymistä ja rukousta varten hiljaisen viikon ajan maanantaista torstaihin kello 10–19.

Kukka2_M.jpg

Oulun kirkoissa muistetaan huomenna sunnuntaina 9.4. Pietarin ja Tukholman iskujen uhreja. Kaikkien palmusunnuntain messujen ja jumalanpalvelusten yhteydessä rukoillaan Pietarin ja Tukholman iskujen uhrien ja heidän läheistensä puolesta.

Kaikissa Oulun pääkirkoissa eli Tuomiokirkossa sekä Haukiputaan, Kiimingin, Karjasillan, Oulujoen, Oulunsalon ja Tuiran kirkoissa vietetään messua kello 10. Oulun tuomiokirkon ja Oulunsalon kirkon messuihin voi osallistua myös osoitteessa virtuaalikirkon välityksellä www.virtuaalikirkko.fi. Iltamessua vietetään kello 18 Tuiran kirkossa.

Lisäksi messuja ja jumalanpalveluksia vietetään myös muissa Oulun kirkossa.  Kaikki sunnuntain jumalanpalvelukset löytyvät osoitteesta http://www.oulunseurakunnat.fi/tapahtumat/

Tuomiokirkko on avoinna hiljentymistä ja rukousta varten hiljaisen viikon ajan maanantaista torstaihin kello 10–19, sen jälkeen alkaa hiljaisen viikon iltakirkko kello 19.

Kirkon Palveleva puhelin palvelee perjantaista lauantaihin kello 18-03 ja  sunnuntaista torstaihin kello 18-01 uudessa numerossa 0400 22 11 80.

Julkaistu 8.4.2017

2017-04-08 12:06:01.0