Seurakuntien syksyn kerhoissa vielä tilaa

Salibandy- ja heppakerhot alkavat pian.
pony-1201512_1920_THUMB.jpg

Oulun seurakunnissa järjestetään paljon harrastustoimintaa lapsille ja nuorille syksyn aikana. Vaikka moni harrastuksista on jo alkanut, löytyy seurakuntien toiminnasta vielä mielenkiintoisia alkavia kerhoja.

Esimerkiksi Karjasillan seurakunnan järjestämät salibandykerhot alkavat lokakuun alussa, ja niihin ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Karjasillan seurakunta järjestää muun muassa salibandykerhot 2.–6.- ja 7.–8.-luokkalaisille pojille.

Lisää tietoa Oulun seurakuntien lapsille ja nuorille tarjoamasta kerho- ja harrastustoiminnasta löytyy osoitteesta www.oulunseurakunnat.fi/ryhmat.

Heppakerho vierailee hevostallilla

Oulunsalossa alkaa keskiviikkona 21.9. alakouluikäisille suunnattu Heppakerho. Kerhossa opetellaan yhdessä perustaitoja hevosen käsittelystä, ratsastuksesta ja hevosella ajamisesta. Lisäksi kerhosta käydään talven aikana tutustumassa hevostalliin muutaman kerran. Hevosaiheisen puuhastelun lisäksi kerhossa myös askarrellaan ja kokataan yhdessä.

Kerho kokoontuu keskiviikkoisin kello 16–17 Oulunsalon varhaiskasvatustyön tiloissa, Repussa. Kerho on ilmainen eikä siihen tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Kerhoa vetää Oulunsalon seurakunnan nuorisotyönohjaaja Kirsi Järvelin.

Kuva: www.pixabay.com

Julkaistu 16.9.2016